Rekrutteringsforløb i ATP
Her kan du få et overblik over, hvordan et typisk rekrutteringsforløb ser ud i ATP og få svar på nogle af dine spørgsmål.
Vi evaluerer rekrutteringsprocessen
Det er vigtigt for os, at det er en god oplevelse for dig som kandidat at være i dialog med ATP om en ledig stilling. Derfor evaluerer vi processen ved at sende dig en mail med spørgsmål vedrørende din oplevelse i forbindelse med at have søgt job hos ATP. Vi bruger erfaringerne til at sikre løbende forbedringer af vores rekrutteringsproces, og vi sætter pris på al feedback.
Spørgsmål og svar
Hvordan forbereder jeg mig til jobsamtalen?
Der kan være mange måder at forberede sig til en jobsamtale. Det kan fx være ved at:
- give en beskrivelse af, hvem du er, og hvordan du kan bidrage til de arbejdsopgaver, der er beskrevet i stillingsopslaget
- sætte dig ind i ATP´s organisation og arbejdsopgaver. Du kan læse mere om os her på hjemmesiden
- forberede spørgsmål til jobbets arbejdsopgaver og andet, du gerne vil have svar på for at vurdere, om jobbet er interessant for dig.
Hvordan får jeg afslag?
Hvis du ikke er blevet indkaldt til samtale, vil du modtage en mail, hvor vi takker for din henvendelse. Dette sker senest to-tre uger efter ansøgningsfristens udløb. Har du været til en samtale, vil du modtage en telefonisk tilbagemelding, hvor vi taler om, hvorfor du ikke gik videre i processen og hører dine refleksioner ift. samtalen.
Hvad sker der med min ansøgning, hvis jeg ikke bliver ansat?
Vi passer på dine data og opbevarer dit CV i vores database i seks måneder. Hvis du giver dit samtykke, kan dine oplysninger blive opbevaret i yderligere seks måneder. Herefter vil dine oplysninger blive slettet. Du kan dog altid skrive til os på nytjob@atp.dk, hvis vi skal slette dine data.
Kan jeg sende en uopfordret ansøgning?
Hvem kontakter jeg, hvis jeg har flere spørgsmål?
Du kan skrive til nytjob@atp.dk, hvis du har flere spørgsmål til rekrutteringsprocessen.