It-supporter til Servicedesk (tidsbegrænset ansættelse)

Vil du hjælpe os med en større opgave vedr. udskiftning af PC’er? Kan du sørge for, at vores it-systemer kører smidigt? Så er du måske den it-supporter, vi er på udkig efter til en tidsbegrænset ansættelse i ATP’s Servicedesk.

Har du øje for kunderne?
Digital Solutions er ATP’s område for it, data og digitalisering. Her spiller vi en afgørende rolle i digitaliseringen af det danske samfund, fordi vi står bag de systemer, der får to ud af tre velfærdskroner ud til danskerne. 

I øjeblikket er vi på udkig efter en it-supporter til vores Servicedesk, hvor det er vores fornemmeste opgave at sikre, at it-udstyret for samtlige 3000 medarbejdere fungerer. Hele tiden.  

Det gør vi generelt ved at besvare opkald og behandle sager i vores sagsbehandlingssystem – men netop nu har vi gang i et særligt projekt, hvor vi skal opsætte og udlevere 1200 PC’er på tværs af organisationen. 

Og her kommer du ind i billedet.

Vi søger dig, der får energi af at løse it-udfordringer for dine kolleger, og som ønsker at: 

  • yde 1. level support (fysisk og over telefonen)
  • udlevere PC’er og andet it-udstyr
  • arbejde med opsætning af arbejdspladser.

Ansættelsen løber i udgangspunktet frem til 31. december 2025. Der er mulighed for forlængelse. 

Får du tingene til at ske?
Der kan være flere veje til jobbet som it-supporter. Vi ser gerne, at du er uddannet inden for it-support, men det vigtigste er, at du generelt har solid it-erfaring og en dyb teknisk interesse.

Du har kendskab til client software. Du er servicemindet og glad for at tale i telefon.

Vil du være en del af en prisvindende it-arbejdsplads?
I Digital Solutions bliver du en del af noget større. Vi råder over landets mest interessante datagrundlag og et unikt fagligt fællesskab med mere end 500 it-, data- og digitaliserings-specialister, der blandt andet jonglerer med kode, algoritmer og AI. 

Konkret vil du indgå i en sektion bestående af 8 dygtige kolleger. Her vægter vi godt samarbejde, hvor alle tager ansvar for at hjælpe vores brugere og hinanden. Vi har en åben og ærlig samarbejdsånd og en god omgangstone.

I ATP er barren sat højt, både når det gælder faglighed, godt kollegaskab, trivsel og sundhed. Vi tror på et arbejdsliv i balance. Det kræver fleksibilitet med plads til den enkelte - og det har vi.  

=dig? Så send os dit CV
Du behøver ikke at sende os en lang ansøgning. Vi er mere interesserede i dit CV. 

I ATP arbejder vi for en fair rekrutteringsproces, og derfor beder vi dig om ikke at vedhæfte billede i dit CV eller angive din alder, når du søger.  

Vi behandler henvendelser løbende og håber på opstart hurtigst muligt. Du kan læse mere om rekrutteringsforløbet her: https://www.atp.dk/rekrutteringsforloeb-i-atp

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Mikkel Månsson Frydendal på mf@atp.dk eller 26 18 27 47. 

Til annoncører, search- og rekrutteringsbureauer: ATP frabeder sig venligst uopfordrede henvendelser vedrørende annoncering af stillingsopslag og kandidater fra headhuntere og rekrutteringsbureauer. Vi ønsker heller ikke at modtage uopfordrede henvendelser vedrørende salg af tjenesteydelser og produkter i forbindelse med jobopslag. Vi beder om, at dette ønske respekteres, og at rekrutterende leder og andre medarbejdere ikke kontaktes i denne henseende.
#LI-hybrid

Din karriere. Danskernes tryghed

Uanset hvor du starter din karriere i ATP, garanterer vi et arbejdsliv, der forløser dine faglige ambitioner og samtidig gavner det samfund, vi er en del af. Vi har samlet nogle af landets skarpeste hoveder inden for pension, investering og administration. Høj faglighed er nemlig afgørende for, at vi i ATP når vores mål og bliver ved med at være de bedste til at løse vigtige samfundsopgaver. Vi har høje ambitioner. Også når det gælder godt kollegaskab og et arbejdsliv i balance. For ATP skal være et godt sted at gå på arbejde. 

Se karrieremuligheder
ATP medarbejder